Reklamacje i zwroty

Co zrobić, jeśli wystąpiły problemy z otrzymanym towarem?

Dokładamy starań, aby sprzedawany towar był najwyższej jakości. Jeśli jednak z jakichś względów otrzymane zakupy budzą Twoje wątpliwości, prosimy o informację.

W przypadku stwierdzenia niezgodności z umową otrzymanego towaru można złożyć reklamację. Prosimy o informację o problemie, a postaramy się znaleźć najdogodniejsze rozwiązanie. W przypadku reklamacji towaru można go wymienić na nowy, niewadliwy. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni.

Również jeśli w zamówieniu brakuje jakiegoś produktu lub znajduje się produkt, który nie został zamawiany, prosimy o informację – naprawimy nasz błąd.

Reklamacje, z tytułu niezgodności towarów można składać pisemnie wraz z opisem niezgodności w terminie 14 dni od otrzymania towaru bezpośrednio na nasz adres kontakt@beautyecoexpert.pl.

Prosimy zawsze o podanie numeru zamówienia oraz wyszczególnienie zwracanych towarów – wtedy szybciej uporamy się ze zwrotem.

Prosimy również pamiętać, że towar zwracany jest na koszt Konsumenta.

Korzystając z tej strony akceptujesz wykorzystywanie na niej plików Cookie. Więcej informacji

Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień plików Cookie przeglądarki lub użycie przycisku 'Akceptuję' jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na używanie plików cookie niezbędnych do obsługi sklepu na naszej stronie.

Jeśli chcesz poznać więcej szczegółów związanych z plikami Cookie i ich wykorzystywaniem przez nasz serwis kliknij TUTAJ.

Zamknij